torstai 21. elokuuta 2014

En vältä vastuuta, mä kuljen suoraan

Tää on aina yhtä huono idea ruveta tekeen läksyjä kone auki. Oon tässä nyt kattonut tubee liian kauan, selannu spotifysta nostalgista musaa ja selaillu blogeja. Miten meni noinniinkun omasta mielestä?


Kävin eilen Maijun kans leffassa. Oon vieläkin jotenkin todella epätodellisessa tilassa. What If oli mahtava. Mua yleensä ärsyttää romanttiset komediat jonka jokaikisen tapahtuman pystyy sanoon heti leffan alussa. Mutta tossei ollu paljoo mitään mitä ois pystyny sanoon jo 5 minan jälkeen tapahtuvaks.

Tuli itkettyä, naurettua ja hävettyä ton leffan aikana. Oli koko 10 euron väärti. Suosittelen kaikille! Ja mun rakkaus Daniel Radcliffee kohtaan kasvaa vaan leffa leffalta. Seuraavaks kattomis listalla ois 22 Jump Street, Aikuisten poika, planes 2 .....


Huomenna!! 
Perjantai 22.8. ja annan vihjeen mitä huomenna tapahtuu. Tai annoin oikeestaan jo otsikossa. Mutta ette tajunnu kumminkaan.

Istun himassa taas iltaa ilman yhtäkään kaverii
Seurana vaan mun kynä ja paperii
Lasken suojauksen kun vaihdan kypärän barettiin
Joutuu välil miettii miks joku jykä tätä kadehtii
Missä kuljenkin mua kytätään salettiin
Ja pikkumimmit hihittää "ei löydy sua parempii"
Jengi kuuntelee raidat ja huutelee raidataa
Laitan hupun päähän ja mun suu menee "haistakaa vittu"
Silmät suurenee aina, ja tiedät että jäbä kuumenee vaivatta
Mut en mä saa suuttuu, virheet etsimällä etsitään
Mä skarppaan, ei auta juorut vaik keksimällä keksitään
Ei pitäis ottaa stressiä mut ei pysty tsiigaakaan
Mä annan tän teille, täs sulle yks syy kikattaa
Cheek ei oo supermies, eikä Skywalkeri
Mä itken, vuodan verta, mut te kai ootte sit
Cheek-lyijykynä

Ja kyllä. Huomenna on Cheek ja stadioni heti koulunjälkeen suuntana! Olkaa kateellisia. Sieltä Jennille Lohjalle ja ja aika mahtawa viikonloppu tiedossa! Oon niin lomantarpeessa. Kaikki vituttaa ja hajottaa ja vittu. Se angstaamisesta tässä kohtaa, toivottavasti viikonloppuna helpottaaa!!

Cheers!
~Sanna :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti