lauantai 8. kesäkuuta 2013

Eka varsinainen työviikko

Eka viikko duunia takana. Ei tää mitää ruusuilla tanssimista oo ollu.. Oon ollu ihan järkyttävän väsyny ja oisin ehkä halunnu olla enemmän kavereitten kanssa, mutta on toi iha mukavaa ollu!

Oon siis tosiaan vanhainkodissa auttelemassa hoitajia ja ulkoiluttamassa mummoja ja pappoja. Mun veli tossa toteski jokupäivä et mää oon ihanniinku joku kunnon hoitaja ku aina ku tuun kotiin koko loppupäivän kerron juttuja ja tarinoita mitä ne mummot ja papat on siä päivänaikana jutellu ja tehny:D

weheartit.com


Ihania vanhuksia. Osa sielä on aika huonona. Ja ite henkilökohtasesti toivon etten ikinä joutuis vanhainkotiin. Mulle on tärkeetä et saan ite suoritettuu kaikki elämiseen vaadittavat toimet niiku vaikka vessassa käymisen ja syömisen. Mää en tota työtä kyllä varmaan jaksais vakituisena duunina tehdä. Vaikkei mun tartte mitään hoitotöitä kauheesti tehä, nii on toi silti semmosta.. Toisten perseitä pyyhkiä päiväst toisee. Nostan hattuu kaikille kekkä tota tekee! Tosi tärkeetä työtä!!

weheartit.com
Mun ikäkriisi vaan kasvaa.. Mullon huomenna synttärit. Täytän 16. Ja mullon nyt jo kauheet paineet vanhenemisesta. Siis oon kohta LUKIOSSA??!! Eikä toi viiko vanhusten kanssa oo sitä ainakaa helpottanu.. Pakollahan sitä miettii et hitto.. oonkohan tommonen kun oon vanha? Makaan vaan enkä tajua mistään mitään? Okei mulla on noitten ikään ainakin se 80 vuotta, mutta silti! Sieltä se hiipii. Mitään en oo viäkää kokenu ja oon jo 16. Oon kyl päättäny et lakkaan laskemasta vuosia! Ei tässä tuu muutaku stressii ja kuolee aikasemmi.

Tää viikko menny siis töissä ja reeneissä. Olin perjantaina töitten jälkeen kaupungissa ja ostin ihania paitoja ja yhet sortsit, kesävaatteita JEEEE! 

Tommosia muunmuassa

 Ihanaa kun oon päässy reenaan jo kunnolla ku toi nilkka on jo parempi:) Tiistaina kävin fyssarilla, eikä se oikeestaa sanonu mitään. Sano et jos sitä leikkausta kokee tarvitsevansa niin urheilulääkärin kautta. Ja minähän en mihinkää leikkaukseen mene, aamen. Tohon laitettiin kineesiolla tommonen lymfateippaus jonka pitäis vähentää turvotusta.


Aattelin et jee joku lymfateippi ihan huuhaata, mut toi itseasiassa on toiminu! Olin vähä jo huolissaan ku se meni kuitenki 3 viikkoo sitte ja on vieläki turvoksissa mutta jos tosta ratkasua sitte! Toinen mitä se fyssari puhu oli että pitäis ostaa paljasjalka kengät, ja siitähän iskä sitten innostu ja se päätti ostaa mulle synttärilahjaks paljasjalkakengät. Jee enhä mä muuta oiskaa lahjaks halunnu;) Ei mulla oikeesti kyllä oo mitään mitä tarttisin.

Tänään käytiin sitte isin kanssa ideaparkissa ja shoppailtiin mulle bikinit, mistä nyt ei oo kuvaa ja ne paljon puhutut paljasjalkakengät! Tottakai piti lähtee niittä heti testaan, ja PYÖRÄILTIIN pilvin kanssa onkijärvelle uimaan. Oltiin urheilullisia! 

Ei ne kauniit oo, mutta oikeesti tosi kivat! huomatkaa nätit teippaukset + mustelma<3 


Huomenna sit kestitään vieraita ja juhlitaan synttäreitä jee! Ja lupaan nyt lopettaa ton vuosien laskemisen.. Ja maanantaina alkaa toinen ja viimenen viikko vanhainkodissa, sit saatte ostaa multa lehtiä, kiitos ja kumarrus!

~Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti