keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Summer 2014 is FINALLY here


Jeees! Nyt ois eka vuosi lukioo takana, ja voin sanoo et on ollu tosi erilaista mitä kuvittelin. Huikeeta, mutta eritavalla huikeeta mitä kuvittelin. Ajattelin et olis pitkälti samanlainen meininki kun yläasteella, ja siihen lisättynä lukiobileet. Mutta ei, lukiossa (ainakin Kalevassa) saat tulla ja mennä just niinku tykkäät eikä kukaan kato yhtään kieroon, ja saat näyttää justiinsa siltä miltä haluat. Kukaan ei oo huutanu mitään mun perään, ja pelkästään se saa mut vähintäänki hyppiin riemusta. Huippua!

Ja toki hikari kun oon, niin seki tuntuu kivalta, et kukaan ei kato vinoon jos oikeesti haluat opiskella jotain, ja oppia jotain. Päinvastoi, joskus itekki huomaa ajattelevansa et mitä toikin tekee lukiossa, jos ei kiinnosta pätkääkään lukeminen. Mä jotenkin oudolla tavalla tykkään opiskella (tiettyjen rajojen sisällä), enkä osaa hirveesti ottaa stressiä koulusta. Kuitenkin vaan lukio. Ja mitä siitä hyötyy jos stressaa? Menee miten menee, eikä oo maailmanloppu vaikka kävis muutaman uusinnankin. :D 

©Iina
Ootan ihan sairaasti tulevaa kesää! Kerranki tuntuu siltä et mullon kavereita, jotka oikeesti haluaa viettää mun kanssa aikaa! On suunniteltu ihan törkeesti kaikkee, ja joo tiedän yli puolet jää toteutamatta, lintsillä käyntii, Jossulle sahkuun chillaan, festareita, hauskanpitoo, kavereita, aurinkoo, vesisadetta, öitä ulkona (iskä, sä et lukenut tota), uimista jnejne. Ja tietty myös jonkunverran jotain töitä :/ Mut ehkä mä niistäkin selviän!

Oon tässä nyt paripäivää viettäny aika tiiviisti Iinan kanssa, la-su oltiin meillä, kuvailtiin, syötiin ja pidettiin hauskaa, ja ti-ke Iinalla: keskityttiin pitään hauskaa! :D Huikeeta, et on tollasii kavereita! Eilen valvottiin hitosti liian pitkään, ja aamulla vähän väsytti, mutta Jossun kaa selviydyin silti kaupunkiin ettiin sille juhlavaatteita! Nää kaks likkaa on mulle tärkeintä täs maailmas! ♥

nosiis, taiteellista © Iina


©Minä

Elukatki pääsi ulkoileen ♥ ©Minä


Ei mulle sen ihmeempää, vähän ärsyttää kun kesäloma alko, ja just sillon kelit muuttu tällasiks Englanti -keleiks... Mutta se on pieni paha, eipähän tarvi raahautuu kouluun! 



I'll be back :*
~Sanna

ainiin, jos tulee jotain juhlii vastaan (rippijuhlii tms) eikä löydy ketään kuvaajaa nii ottakaa yhteyttä! ;)

~Bloglovin
 Instagram

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti