tiistai 3. syyskuuta 2013

Normaalia arkee

Nno hei! pahottelut taas yhestä tauosta xd Mutta ei oikeestaan oo ollu mitään kirjotettavaakaan.. Viimeks puhuin että olin just tullu kipeeks, ja oon tosiaan kipee vieläkin.. Ettei sen kummempaa, suht normi arkee, paitsi etten oo päässy juurikaan reenaileen.. Pitäis ehkä käydä lääkärissäkin, mutta en oo sitäKÄÄN saanu aikaseks..

Mutta voisin tosiaan tänne vähän avata mun lukioelämää(!) ja suunnitelmia sen suhteen ja sillai:) Eli tavotteena olis ainakin toistaseks venyttää lukiossaolo aikaa 3 ja puoleen vuoteen, jotta saan mahollisimman paljon kemiaa,fysiikkaa,matikkaa ja bilsaa, mutta että silti sekaan mahtuis kuvista, musiikkia ja liikuntaaa, enkä halua mitään tappojaksoja, joten 3 ja puoli vuotta tuo ihan tarpeeks lisäaikaa:) Jotkut on sitä ihmetelly et no lakitushan on paljon hienompikin keväällä ja kaikkee, mutta ei se lakitus seremoniana oo mulle niin tärkee, vaan että sen lakin kohtuu arvosanojen kanssa saa;)



Lääketieteellinen yliopistohan on ollu suuntana jo pidemmän aikaa, mutta nyt on tullu siihen kylkeen vaihtoehtona myös luonnontieteellinen, koska, no, luonnontieteet vaan kiinnostaa, mitä sitä sen enempää selitteleen:) Mutta en oo sulkenu vielä mitään vaihtoehtoja poiskaan, voihan se olla että nään jonkun näyn ens yönä ja rupeenkin sitten johonkin tietotekniikan alalle, (älkääkä tietotekniikka ihmiset ottako itteene ihan sillä, vaan että en oo parhaimpia ihmisiä näitten kaikkien laitteitten kanssa, joten se on kohtuu epätodennäköstä), tai vaikka koen kutsumus ammatikseni suurkeittiökokin, you never know:)

Ammattikorkee on kans yhtenä isona vaihtoehtona, koska sielä kenties selviää vähän vähemmällä lukemisella? (huutakaa jos oon väärässä) Ja voi olla että jos lukiosta lakki päässä selviää pois, niin saattaa olla aika täynnä lukemista.. Ja niin sekin tossa 3 ja puolessa vuodessa olis hyvä, että olisi se puoli vuotta aikaa lukee vaan pääsykokeisiin, eikä tarttis valmistautua sekä niihin että kirjotuksiin samaan aikaan..


Viikonloppuna oli mun veljen YO-juhlat (ja joo ne oli näin myöhään koska IB-linja ja blaablaa en tiedä:D), ja sielä sitten tuli pari sukulaista ja tuttua jotka tätä blogia on lukenu (lähinnä venäjä -postaus) että kirjotan hyvin ja että pystyivät oikeen kuvitteleen kylän mun kuvauksen perusteella, niin tuli vähän epäuskonen olo, koska oikeesti, rakastan kirjottaa kaikenlaista (paitsi koulun aineita joitten aiheisiin ei saa vaikuttaa), niin aattelin että eikai ny perkule, emmää voi olla sekä hyvä että pitää samasta asiasta.. Loistavaa vieläkin yks ammattivaihtoehto, jotain kirjottamisen parista, en valittais!

^en vois olla enempää samaa mieltä mistään!!!!^


Oon yllättyny kuinka paljon lukio vaatii töitä. Ootin toki paljon läksyä summuuta, mutta pitää myöntää etten ihan näi paljoo!! Senki takia toi kuviksen, musiikin ja liikunnan saanti olis mulle tosi tärkeetä --> ratkaisu venytä lukio 3 ja puoleen! Voihan se olla että vuoden päästä oonki päättäny että haluan taitelijaks ja luen minimimäärän mitään lukuaineita ja otan pelkkiä taito- taideaineita, kuten jo sanoin you never know, ja oon ehottomasti sitä mieltä et näin varhases vaihees elämää pitää pitää kaikki ammatit ja tulevaisuudenkuvat mielessänsä:) En halua että opiskelen 15 vuotta jotain alaa mitä en sit valmistuttuani haluakkaan tehä, sen takia LUKIO on hyvä:*

Ja ai etttä millanen lukio mulla on!! Tykkään kaikesta sielä! Huippu opettajia (ainakin suurinosa, poikkeukset vahvistaa säännön), huippu ihmisiä, oikeesti! Ja ei herrajjesta kuinka monta uutta hyvää ihmissuhdetta oon jo nyt saanu!! Uusia ihania kavereita ja muutenkin ihana ilmapiiri tossa paikassa! Suosittelen! Kalevan Lukio is the place to be! Ennen koulun alkua mietin paljon et hainkohan kuitenkaan oikeeseen paikkaan.. oisko mun kuitenkin pitäny hakee johonki muualle? oisinko viihtyny paremmin vaikka rellussa? Voin sanoo että en olis. Tulkaa kaikki KaLuun ja kokeilkaa itte!

~Sannaa :**
#LifeIsGood


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti